BEZPLATNÁ ZELENÁ LINKA PRE VAŠE OTÁZKY
» 0800 611 222 «
Servisné stredisko v SR
TESCOMA, s.r.o.
Nimnická 1495/21
020 01 Púchov
Prevádzková doba:
Pondelok – Piatok
8:00–14:00
Vedúci servisného strediska:
Pavol Luliak
tel: +421 422 275 542
e-mail: pavol.luliak@tescoma.sk
Oprávnenú reklamáciu výrobkov značky TESCOMA môžete uplatniť jedným z týchto spôsobov:
Náklady na dopravu budú podľa povahy reklamácie a spôsobe doručenia hradené takto:
Upozornenie: Výrobok na reklamáciu opatrite kópiou dokladu o kúpe alebo kópiou potvrdeného záručného listu. Výrobok na reklamáciu či na servisnú opravu musí byť doručený vždy riadne očistený.
Výrobok doručený na reklamáciu do predajne, v ktorej bol zakúpený, nie je nutné doručiť v pôvodnom balení. Pri zasielaní reklamovaného výrobku do servisného strediska TESCOMA poštou je však nevyhnutné, aby bol reklamovaný výrobok starostlivo zabalený a prispôsobený k poštovnej preprave. Pokiaľ nemáte k dispozícii pôvodný obal, uložte reklamovaný výrobok do dostatočne pevného náhradného obalu, aby sa pri preprave nepoškodil. Výrobok musí byť predaný na reklamáciu vždy riadne očistený.
Pri oprávnenej reklamácii v záručnej dobe bude reklamovaný výrobok opravený, pokiaľ oprava nie je možná, bude výrobok vymenený za nový. V prípade, že nový výrobok nie je dostupný skladom, bude odstúpenie od kúpnej zmluvy a spotrebiteľovi bude vrátená kúpna cena výrobku.
Zakúpený nový výrobok nie je podľa platných predpisov možné meniť za iný a spoločnosť TESCOMA takú možnosť výmeny neposkytuje. Preto nám už zakúpený výrobok s požiadavkou o výmenu za iný, v žiadnom prípade neposielajte.
Poznámka: Nevylučujeme, že predajca u ktorého ste výrobok zakúpili, bude v primerane krátkej dobe po zakúpení s výmenou nepoškodeného, nerozbaleného a nepoužitého výrobku za iný výrobok značky TESCOMA súhlasiť. Rozhodnutie je ale vždy plne v kompetencii konkrétneho predajcu, výmenu výrobku za iný tovar nie je možné nárokovať.
V prípade požiadavky reklamácie výrobku v záručnej dobe je spotrebiteľ povinný preukázať platnosť záruky predajným dokladom. Výrobok bez dokladu o kúpe nie je možné reklamovať. Predajca totiž nemá možnosť určiť, či sa jedná o chybu v záručnej dobe alebo o pozáručnú opravu.