info text
  • Prihlásiť sa
  • Prihlásiť sa
Úvodná stranaZáruka a servis TESCOMA

Záruka a servis TESCOMA


Dĺžka záruky

Na Slovensku je základná zákonom stanovená záručná lehota pri výrobkoch 2 roky. My však poskytujeme na väčšinu výrobkov predĺženú záruku 3, 5 alebo 10 rokov. Našim výrobkom plne veríme, preto si môžeme dovoliť poskytnúť dlhšiu než obvyklú záruku.
Dobu trvania záruky nájdete na obale každého nášho výrobku a tiež v e-shope v detaile produktu.


Nadštandardné záruky TESCOMA

Súprava riadu VISION, 10 dielov
Nadštandardná záruka 3 roky


Záručná lehota 3 roky

Poskytujeme ju na výrobky ako je kuchynské náradie GrandCHEF, vybrané výrobky širokej línie DELÍCIA a pod.
Nadštandardná záruka 5 rokov


Záručná lehota 5 rokov

5-ročnú záruku nájdete pri výrobkoch, ako sú súpravy riadu, napríklad SteelCRAFT, COMPACT či HomePROFI alebo pri kuchynskom náradí PRESIDENT.
Nadštandardná záruka 10 rokov


Záručná lehota 10 rokov

S najvyššou 10-ročnou zárukou si môžete zaobstarať napríklad súpravu riadu VISION alebo špičkové nože AZZA.


Ručíme za kvalitu každého výrobku

Kontrola kvality výrobkov Tescoma

Zakladáme si na prvotriednej kvalite našich výrobkov. Ich nezávadnosť a kvalitu strážime aj vďaka modernému laboratóriu, ktoré sa nachádza v našom zlínskom Logistickom centre TESCOMA World. Všetky výrobky prechádzajú komplexným testovaním, aby obstáli v náročných podmienkach. Viac sa o kontrole kvality dočítate v tomto článku.

Zákaznícky servis TESCOMA

Poskytneme vám maximálnu servisnú podporu. Ohľadom reklamačného konania a s otázkami súvisiacimi s našimi výrobkami sa môžete obrátiť na naše Servisné stredisko TESCOMA, ktoré je vám k dispozícii telefonicky na zelenej linke 0800 611 222 alebo na e-maile eshopsk@tescoma.sk. Podrobnejšie informácie sú k dispozícii prehľadne na tejto stránke.
Zákaznícky servis Tescoma