info text
  • Prihlásiť sa
  • Prihlásiť sa
Úvodná stranaTESCOMA blogTESCOMA newsTlačová konferencia na tému Dizajn, tradícia a vytrvalosť

Tlačová konferencia na tému Dizajn, tradícia a vytrvalosť

TESCOMA news
14. 5. 2023

Zlínska firma TESCOMA Česku priniesla napriek krízam prestížne medzinárodné ocenenie
 

Dizajn, tradícia a vytrvalosť. Tieto tri pojmy najlepšie vystihujú aktuálne smerovanie firmy TESCOMA a stali sa mottom tlačovej konferencie organizovanej vo štvrtok 11. mája 2023 v Prahe na Veleslavíne.

tlačová konferencia praha 1

Cez neľahké roky spojené s pandémiou a vojnou na Ukrajine si TESCOMA udržiava popredné miesto medzi firmami svojho oboru ocenenými za dizajn. Za minulý rok dostala 8 prestížnych medzinárodných ocenení, čo je najviac v jej histórii. A to nielen v Česku, ale aj vo svete, kde smelo konkuruje veľkým globálnym firmám. Českú republiku tak ďalej prezentuje na poli dizajnu ako inovatívnu a pokrokovú krajinu, v ktorej sa napriek turbulentnej medzinárodnej situácii darí podnikaniu aj vývoju.
 

Ocenené dizajnové výrobky a novinky novinárom, mediálnym zástupcom a hosťom prezentoval šéf dizajnér TESCOMY Ladislav Škoda. „U zdanlivo všedných výrobkov hľadáme nevšedné, inovatívne riešenie. Vždy premýšľame predovšetkým o zákazníkovi a o tom, ako mu uľahčiť prácu a urobiť z varenia pokiaľ možno zábavu," prezradil Ladislav Škoda.
 

Ako sa v posledných rokoch darí českej firme TESCOMA, ktorú pred 31 rokmi s blízkym priateľom Jiřím Vaculíkom založil, zhodnotil konateľ Petr Chmela. „Kreativita je základ. Ako v dizajne, tak aj v podnikaní. Krízu prežije ten, kto sa vie prispôsobiť a pritom sa nebojí myslieť inak. Práve vďaka tomuto prístupu sme prežili posledné neľahké roky, bez toho, aby sme sklamali našich zákazníkov alebo ľudí, ktorí vo firme pracujú. Ak vidím nejaký skutočný úspech posledných rokov, tak je to práve to, že sme v priamej súvislosti s krízami neprepustili ani jedného zamestnanca,” uviedol spoluzakladateľ.
 

S konkrétnymi číslami reflektujúcimi vývoj obchodu v Česku aj zahraničí, modernizáciou logistiky, centralizáciou a zefektívnením expedície zoznámil novinárov generálny riaditeľ Miroslav Seidl. Prehovoril o dlhodobo rastúcom sektore e-commerce a s ním súvisiacom intenzívnom rozvoji omnichannelu. Ten v prípade TESCOMY spočíva v prepojení predajných a komunikačných kanálov so zámerom poskytovať zákazníkom maximálnu jednotnosť, komfort a výhody pri nakupovaní. Generálny riaditeľ avizoval rozvoj obchodnej siete aj ďalšie prehlbovanie spolupráce s pobočkami na Slovensku, v Poľsku, Maďarsku, Taliansku, Španielsku a Portugalsku.
 

Spoluzakladateľ Petr Chmela s optimizmom dodal: „Kríza nás mnohému naučila. TESCOMA je dôkazom, že tvrdá práca, zásadovosť a férové jednanie nie je ani v dnešnej dobe plnej rôznych káuz a nepokojov,  prežitok.“
 

Na tlačovej konferencii sme prezentovali aj tieto výrobky: