Hlavnou výhodou sú Klubové body. Klubové body registrovaní členovia získavajú a uplatňujú pri nákupoch tovaru TESCOMA.
Ďalšími benefitmi sú Klubové ceny, evidencia pokladničných dokladov a možnosť do 2 týždňov vymeniť na predajniach nepoškodený zakúpený tovar v pôvodnom balení bez udania dôvodu
Podrobnosti k jednotlivým výhodám a ich aktuálny zoznam nájdete na www.tescomaklub.sk
Pokiaľ ste si tovar zakúpili vo vybraných predajniach TESCOMA, tak, použitý tovar vrátiť nemôžete. Bez uvedenia dôvodu môžete v lehote 14 od zakúpenia, vymeniť len nepoužité výrobky zabalené v pôvodnom obale.
Pokiaľ ste si tovar zakúpili prostredníctvom e-shopu www.tescoma.sk, máte právo tovar bez udania dôvodu vrátiť v lehote 14 dní od jeho zakúpenia. V prípade, že vrátený tovar je poškodený, zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
Bohužiaľ nie. Výmenu vieme zaistiť iba v mieste vášho nákupu.
Rezervácia tovaru na predajni nespadá do nákupu cez eshop. Kúpna zmluva je uzavretá pri priamom nákupe tovaru v predajni, takže je nutné predložiť Vašu zákaznícku kartu.
Nič sa nedeje. Keď nakupujete ako člen TESCOMA klubu, nákupy sa vám automaticky archivujú vo vašom TESCOMA klub účte. Nájdete ich v sekcii „Moje nákupy“. Pri reklamácii/výmene tovaru stačí predložiť záznam o nákupe, ktorý tu nájdete.
Ospravedlňujeme sa, ale nie je to možné. Pokiaľ zabudnete plastovú kartu doma, stačí pri platení nahlásiť jej číslo. Číslo zákazníckej karty zistíte vo svojom účte na www.tescomaklub.sk v menu „Moje detaily“. Číslo karty si môžete uložiť tiež do mobilného telefónu v aplikácii typu Portmonka a iné.